Konkurs „BEST PRIVATE LABEL PACKAGING”


Pod patronatem Packaging Polska

 

Opakowanie na medal

 

Ważną częścią strategii marki własnej jest opakowanie produktu, jego komunikacja wizualna i przekaz dla klienta. Podczas FUTURE PRIVATE LABELS odbędzie się już trzecia edycja konkursu na najlepsze opakowanie produktu marki własnej  – „Best Private Label Packaging”.

Konkurs organizowany jest w celu polepszenia wizerunku marek własnych, poprzez promowanie dobrej jakości w zakresie projektowania i produkcji opakowań. Patronem konkursu jest Packaging Polska.

Kategorie Konkursowe to:

a)     Personal Care  Products (kosmetyki, środki higieniczne takie jak mydła, szampony, odżywki, dezodoranty, balsamy do ciała, a także wkładki, chusteczki, papier toaletowy, chusteczki nawilżane etc.)

b)    Food / Fresh to go (Opakowanie dla żywności, w tym żywności gotowej od razu do spożycia)

c)     Beverages (Opakowanie dla napojów, w tym napojów suchych (np. herbata, kawa, napoje instant etc.))

d)    Household Products (Opakowanie środków czystości oraz środków do pielęgnacji domu, samochodu itp.).

e)     Unusual Packaging (Nietypowe opakowanie, np. typu SRP, POS z tektury)

f)      Wybór Publiczności

Opakowania mogą zgłaszać firmy, które projektowały je dla marek własnych, producenci tych marek lub ich właściciele. Nabór zgłoszeń rozpoczniemy wkrótce.