Warsztaty opakowań z najlepszymi z branży, wielu wystawców prezentujących opakowania na najbliższym Future Private Labels

Private Labels czy Private Brands? Czy marki własne są skazane na cenę? Czy muszą kopiować wielkie marki? O strategiach marek własnych w przyszłości opowie na bezpłatnych warsztatach opakowań podczas Future Private Labels Wojciech Mirowski z New Brand Attitude, autor brandingu największych polskich marek (mBank, Tyskie, Lech, Żywiec czy WP-Wirtualna Polska), nominowany do nagrody Człowieka Roku w 2002 r. przez redakcję miesięcznika Impact za stworzenie logo Polski (latawiec).

Szczegółowy program warsztatów: www.futureprivatelabels.pl/pl/warsztaty/

Wojciech Mierowski będzie również prelegentem na konferencji Future PRivate Labels (program: www.futureprivatelabels.pl/pl/konferencja).

Tak bogaty program warsztatów mógł być stworzony dzięki zaangażowaniu firm związanych z opakowaniami. W tym roku wśród wystawców Future Private Lables jest ich szczególnie dużo. Zachęcamy do odwiedzenia ich stoisk, np. firmy Coffee Service Sp. z o.o., produkującej m.in.: opakowania foliowe, torebki foliowe doypack  (doypack z zamknięciem strunowym / z zipem / lub ze struną).

Kolejny wystawca Sofrupak Witold Gaj, zajmuje się  produkcją opakowań papierowych i tekturowych. Firma jest autorem innowacyjnych, ekologicznych opakowań SoFruPak®, dzięki którym możliwe jest dłuższe i efektywniejsze przechowywanie świeżych owoców. Natomiast Techpack Group Sp. z o.o. w trakcie wystawy zaprezentuje swoje opakowania i ekspozytory z tekstury falistej oraz litej.

Obecni będą również zagraniczni wystawcy np. PJSC Kyiv Cardboard and Paper Mill, która zajmuje się produkcją wyrobów tekturowych oraz papierniczych. W swoim portfolio firma posiada opakowania faliste, kartony, a także aktykuły higieniczne takie jak chusteczki, papier do kuchni czy papier toaletowy.

Zapraszamy na najbliższe Future Private Labels. Dla specjalistów z branży wstęp darmowy, rejestracja na http://bit.ly/2xw98CI .