Odświeżacze powietrza oraz produkty higieniczne to oferta kolejnych wystawców na Targach Marek Własnych w Kielcach

Targi Future Private Labels 2017 to nie tylko konferencja, ale także wystawa na której nie zabraknie producentów chemii gospodarczej czy firm oferujących produkty do higieny osobistej. Branże będą  reprezentowane między innymi przez takie firmy jak KEMPA Sp.J., NOWE S.A., NÖLKEN HYGIENE PRODUCTS GMBH, ORAL CARE oraz WET WIPE KFT.

Firm KEMPA od ponad 20 lat prężnie działa na polskim rynku. W swoim portfolio posiada odświeżacze w żelu, wodne mgiełki, odświeżacze samochodowe, odświeżacze w sprayu oraz do WC. KEMPA Sp.J. posiada park maszynowy, w skład którego wchodzą nie tylko linie napełniające i pakujące produkty, ale również w pełni zautomatyzowane linie wytwarzające opakowania z tworzyw sztucznych, co pozwala na poszerzanie serii  wyrobów producenta.

Kolejny wystawca to NOWE S.A z Warszawy. Firma jest producentem wyjątkowych produktów zapachowych: wody do prasowania, saszetek zapachowych, olejków, esencji, świec i kadzidełek.

Na wystawie obecna będzie również niemiecka firma Nölken, która jest wytwórcą produktów higienicznych. Mokre chusteczki, kremy, żele pod prysznic, szampony, waciki pielęgnacyjne to portfolio, które będzie można zobaczyć na stosiku wystawcy już 25 października w Kielcach.

Węgierska firma WET WIPE KFT na targach zaprezentuje szerokie portfolio mokrych chusteczek higienicznych. W ofercie firmy znajdują się chusteczki dla dzieci, do demakijażu,  do higieny intymnej, do ciała oraz chusteczki do pielęgnacji domu.

Zapraszamy do śledzenia kolejnych informacji  n a temat wystawców Targów Future Private Labels, które odbędą się już 25-26 października w Kielcach.

O wizerunku, re-brandingu marki własnej i perspektywach branży. 25 października druga ekspercka konferencja podczas FUTURE PRIVATE LABELS Poland&CEE w Targach Kielce

W roku 2017 największe wydarzenie w Polsce, poświęcone tylko i wyłącznie markom własnym, czyli Future Private Labels w Targach Kielce stawia między innymi na realne możliwości wprowadzenia zmiany wizerunku, budowania strategii, zarządzania, re-brandingu opakowań, produktu. O tym mowa będzie na konferencji towarzyszącej tradycyjnie targom. Wśród prelegentów praktycy branży z wieloma sukcesami.

Warsztaty opakowań zgromadziły podczas ubiegłorocznych targów Future Private Labels w Kielcach wielu zainteresowanych. W roku 2017 również będzie okazja do spotkania na warsztatach.

– Praca nad zmianą wizerunku marki własnej nie jest sprawą prostą. Wymaga precyzyjnego obliczenia kosztów produkcji, przewidzenia zysków i strat, spowodowanych wprowadzoną zmianą – mówi Dorota Kałowska, koordynator projektu FPL, znany specjalista branży marek własnych i ekspert Polskiej Izby Handlu – Podczas konferencji będzie się można dowiedzieć także, jakie są trendy i nowoczesne narzędzia strategiczne. Poznamy również znane przykłady wprowadzenia produktów na rynek i ich historię sukcesu.

W programie Konfernecji Future Private Labels będzie można między innymi poznać perspektywy rozwoju produktów pod markami własnymi w Polsce, 2017-2022, które przygotowała agencja PMR. Jednym z tematów będą nowe wyzwania w kontekście integracji strategii private labels ze strategią sieci handlowej przygotowane przez Cobal Spark. Będzie mowa także o trendzie wege i bio na rynku FMCG i private labels oraz wielu innych zagadnieniach dotyczących marek własnych – zobacz www.markiwlasne.pl Panel dyskusyjny konferencji zostanie poświęcony tematowi „Marki własne a brandy – dokąd zmierza polski rynek?”.

Wśród prelegentów i panelistów w Kielcach 25 października pojawią się między innymi: Magdalena Szot (PMR), Dorota Kałowska (COBALT SPARK), Grzegorz Kiszluk (BRIEF), Andrzej Wojciechowicz (FMCG Consulting), Robert Krzak (PIOTR I PAWEŁ),Karolina Liberka (Business Development Deputy Director / Feno,) Anita Łatyńska (Melting Pot), Wojciech Mierowski, CREATIVE DIRECTOR, PARTNER BNA/Brand New Attitude).

Zapraszamy do Targów Kielce 25-26 października 2017 na Future Private Labels Poland&CEE

Producenci artykułów spożywczych już w październiku przedstawią swoje oferty na targach Future Private Labels 2017 w Kielcach

Lista wystawców FPL 2017, wydarzenia dedykowanego w całości markom własnym, cały czas się powiększa. Liczną grupę stanowią firmy z sektora spożywczego. Do tego grona dołączyła firma Łuczniczka z  Tuchola.

„Łuczniczka” Sp. z o.o. jest zakładem wyrobów czekoladowych, która na polskim rynku jest już 20 lat. W swojej ofercie posiada  produkty czekoladowe oraz galaretki najwyższej jakości. Marka PASSIO, która należy do firmy, jest wolna od sztucznych barwników i aromatów, dzięki czemu zyskała uznanie klientów polskich oraz zagranicznych.

Branża słodyczy będzie reprezentowana również przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe G.Widz, T.Jaskólski Sp.J. Firma przedstawi w Targach Kielce klasykę mlecznego gatunku czyli Krówkę Żywiecką w dwóch wariantach. Krówkę Popularną, której receptura jest niezmienna od lat oraz  Krówkę Duetkę, idealne połączenie karmelu i kakao w dwóch warstwach.

Działalność kolejnego wystawcy, STELLA NUTRITION Sp. z o.o. z Warszawy, skupia się na produkcji kontraktowej suplementów diety, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych w postaci pastylek do ssania, drażetek i lizaków w wersji cukrowej lub bezcukrowej. Produkcja w zakładzie odbywa się w oparciu o Systemy Zarządzania Jakością HACCP i GHP co pozwala doskonale kontrolować proces produkcji oraz gwarantuje wytworzenie bezpiecznych i trwałych produktów.

Podczas FPL 2017 zaprezentuje się jeszcze kilkanaście innych firm z tej branży.

 

Producenci opakowań licznie reprezentowani podczas wystawy Future Private Labels 2017 w Targach Kielce

Future Private Labels to wydarzenie poświęcone w całości markom własnym. W programie zaplanowana jest konferencja, Forum Dobrych Praktyk, konkurs na opakowanie. Podczas FPL 2017 licznie reprezentowane są firmy zajmujące się produkcją  opakowań,  między innymi Artplast Polska.

Spółka to wspólny projekt czołowych producentów opakowań w Europie. W jej skład wchodzą włoskie firmy Dopla, Flo, Isap oraz firma Nupik z Hiszpanii. Artplast Polska produkuje opakowania na każdą okazję, takie jak: kubki PET, kieliszki na wino, talerze OCTAGON. Oferta opakowania dla gastronomii, vendingu a także przemysłu mleczarskiego, tłuszczowego, mięsnego, oraz owocowo-warzywnego i jajczarskiego. Łącząc doświadczenie z entuzjazmem, ogromny potencjał produkcyjny z nowymi trendami oraz innowacyjność i różnorodność nowych produktów. W Targach Kielce, podczas Future Private Labels zaprezentuje szeroki asortyment swoich wyrobów, które dla nowotworzonych marek własnych mogą okazać się strzałem w dziesiątkę.

Jeśli chodzi o sektor opakowań, to podczas FPL 2017 zaprezentuje się jeszcze kilkanaście innych firm z tej dziedziny.

KK

„Forum Dobrych Praktyk” – nowość w formule Future Private Labels 2017, wydarzenia poświęconego w całości markom własnym

Kolejna edycja Future Private Labels w Targach Kielce, która odbędzie się od 25 do 26 października 2017 ma nowy punkt w programie czyli „Forum Dobrych Praktyk”. Projekt ma na celu szerzenie dobrych praktyk w zakresie wizerunku marki, opakowań i odpowiedniej strategii firmy.

Organizatorem forum jest Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej oraz Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Partnerem jest Instytut Dizajnu w Kielcach. Projekt „Forum Dobrych Praktyk” to platforma współpracy przedsiębiorców i specjalistów, działających w sektorze kreatywnym. Dobra strategia promocyjna  marki własnej to dziś konieczność. Podnosząc jakość wizerunku, zwiększa się popyt. Ważnym elementem projektu jest wymiana doświadczeń projektantów z Polski z projektantami z innych krajów, którzy posiadają bogate doświadczenie w zakresie „dobrych praktyk”, metodologii pracy w zespole, skutecznego projektowania strategii biznesowej oraz procesu wdrożeniowego.

Warsztaty opakowań zgromadziły podczas ubiegłorocznych targów Future Private Labels w Kielcach wielu zainteresowanych. W roku 2017 również będzie okazja do spotkania na warsztatach.
Warsztaty opakowań zgromadziły podczas ubiegłorocznych targów Future Private Labels w Kielcach wielu zainteresowanych. W roku 2017 również będzie okazja do spotkania na warsztatach.

Warsztaty opakowań znów w Targach Kielce

Forum Dobrych Praktyk towarzyszyć będą warsztaty opakowań marki własnej, które zadebiutowały już w targach Kielce w roku ubiegłym, podczas Future Private Labels. Organizatorzy chcą w sposób praktyczny włączyć przedsiębiorców do testów wizualnych opakowań, by mogli zobaczyć swój produkt w kontekście całego rynku. Podczas warsztatów przedsiębiorcy dowiedzą się między innymi, jakie są koszty wprowadzenia zmian wizerunkowy opakowania; czy warto to robić i jakie są plusy wprowadzenia wszelkich zmian.

Jak zmienić wizerunek marki własnej

Forum Dobrych Praktyk chce pomóc przedsiębiorcom odpowiedzieć na pytania: Jak powinien wyglądać proces projektowy? Jak znaleźć dobrego wykonawcę? Jak budować własną markę? Między innymi, by odpowiedzieć na takie pytania, w czasie targów Future Private Labels w Targach Kielce, wystarczy spotkać się ze specjalistami na stoisku doradczym. Profesjonaliści i praktycy designu podpowiedzą, jak wprowadzić zmiany w wizerunku marki własnej oraz zdiagnozują sytuację bieżącą firmy, opakowania lub produktu.

 

KK

LIDL z kampanią marek własnych, jakiej nie było dotąd w Polsce

LIDL z kampanią marek własnych, jakiej nie było dotąd w PolsceProdukty spożywcze marek własnych sieć handlowa Lidl aktywnie promuje w telewizyjnych reklamach, jako równie smaczne lub lepsze niż wyroby znanych marek. To pierwsza w Polsce tego typu kampania, dotycząca private labels

W gamie 100 marek własnych Lidla znajdziemy około 1.200 produktów. Ich udział w przychodach firmy sięga aż 70 proc. Ambasadorką telewizyjnej akcji promującej private labels została Dorota Wellman, która w humorystyczny sposób, zachęca do sięgania po sprawdzone i oceniane wysoko przez klientów, produkty marek własnych Lidla.

Kluczem do powstania reklamy był wynik badania konsumentów, które przeprowadził Instytut GfK na zlecenie Lidla. Zgodnie z odpowiedziami respondentów, aż 67 procent z nich za priorytet przy zakupie uważa stosunek jakości produktu do ceny. „Sprytnie i tanio kupować marki Lidla” to hasło wspierającej marki własne kampanii, a odwołanie się do coraz popularniejszego w Polsce smart shoppingu wpisuje się doskonale również w światowe trendy.

O smart shoppingu rozmawiano także podczas Future Private Labels, wydarzenia, które w czerwcu odbyło się w Targach Kielce, łącząc konferencję pełną ekspertów (także zagranicznych), warsztaty opakowań i targi marek własnych.