O wydarzeniu

Future Private Labels

 

Ideą FUTURE PRIVATE LABELS Poland & CEE jest stworzenie w Polsce platformy  wiedzy, inspiracji i wymiany doświadczeń w zakresie zarządzania private labels oraz dyskusji o tym, w jakich kierunkach będą się rozwijały marki własne w przyszłości. W ostatniej, czwartej edycji programu w październiku 2017 udział wzięło 800 specjalistów z branży.

Jednym z gości Future Private Labels 2017 był Wojciech Mierowski. CREATIVE DIRECTOR, PARTNER BNA/Brand New Attitude-25 lat w biznesie. Podczas swojej prelekcji opowiadał o autorskich projektach – brandingach największych polskich i kilku zagranicznych marek, takich jak: mBank, Empik, Tyskie, Lech, Żywiec, Warka, Totalizator Sportowy czy WP – Wirtualna Polska.

Część 1.

Część 2.

Future Private Labels 2017 – GALERIA ZDJĘĆ

 

Partnerzy targów:

logo_pohid logo_pih logo_puig  

 

 

Patronat medialny:

Poradnik handlowca Poradnik restauratora Wiadomości handlowe
logo_dlahandlu logo_portal_spozywczy logo_rynek_spozywczy
packaging tworzywa opakowania
logo_ooh logo_zycie_handlowe
logo_living_natural logo_forum_hurtowe logo_handel_w_praktyce
Swiat Druku alterweb cenabiznesu
poland fruits agro industry chemia i biznes
foodmarkets swiat przemysłu kosmetycznego plabel
   
 superexpo

Aktualności

Znane wypieki Oskroba na Future Private Labels w Targach Kielce. Tradycja i nowoczesność propozycją dla marek własnych

Kiedy firma Oskroba startowała w biznesie była małą rodzinną piekarnią z zaledwie jednym piecem. Dziś to duże przedsiębiorstwo dysponujące trzema zakładami produkcyjnymi. Firma znana z wypieków dystrybuowanych w hipermarketach i 150 własnych placówkach pojawia swój potencjał zaprezentuje na IV Targach Future Private Labels w Targach Kielce. Doświadczenie, wiedza i tajniki zawodu piekarza przechodzą tu z …

PRODUCENCI EKOLOGICZNI NA FUTURE PRIVATE LABELS

Firmy związane ze Stowarzyszeniem Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych „Polska Ekologia” zaprezentują się podczas FPL w Targach Kielce. Trend na produkty bio i eko wśród marek własnych jest bardzo mocno. Będzie on tematem jednej z prelekcji Konfernecji Future Private Labes, a podczas targów marki własnej Future Private Labels w Targach Kielce pod egidą „Polskiej Ekologii” …

Nowe wyzwania w zarządzaniu markami własnymi – rady i inspiracje na FUTURE PRIVATE LABELS

O trendach, innowacjach i nowych niszowych segmentach w Private Labels opowie na konferencji Future Private Labels Dorota Kałowska – ekspert Polskiej Izby Handlu i Partner w Cobalt Spark, od kilkunastu lat pracująca z sieciami w zakresie marek własnych. Z wykładu można będzie wynieść ciekawe inspiracje i pomysły co do marek własnych. Szczegółowy program konferencji na …

Konferencja

EKSPERCKA KONFERENCJA w całości poświęcona markom własnym – 25.10.2017

W tym roku konferencja poświęcona była realnym możliwościom wprowadzenia zmiany wizerunku, budowania strategii, zarządzania, re-brandingu opakowań, produktu. Zmiany te nie są proste
i wymagają precyzyjnego obliczenia kosztów produkcji, przewidzenia zysków i strat spowodowanych wprowadzoną zmianą.

Na konferencji poruszone były takie zagadnienia jak trendy i nowoczesne narzędzia strategiczne.  Uczestnicy poznali również znane przykłady wprowadzenia produktów na rynek i ich historię sukcesu.

Program konferencji:

9:00 – 10:00 Rejestracja; możliwość zwiedzania wystawy

10:00 – 10:45  Perspektywy rozwoju produktów pod markami własnymi w Polsce, 2017-2022. Magdalena Szot  (Retail Analyst / PMR)

Przegląd sytuacji na rynku marek własnych w Polsce w ostatnich latach ● Wartość i rozwój rynku ● Zwyczaje zakupowe i stosunek polskich konsumentów do marek własnych w oparciu o wyniki badania ankietowego PMR ● Prognoza dla rynku marek własnych –  plany detalistów związane z rozwojem marek własnych, średniookresowa perspektywa makroekonomiczna dla Polski (2017-2022)

10:45 – 11:30 Integracja strategii private labels ze strategią sieci handlowej – nowe wyzwania.  Dorota Kałowska (Partner & Strategy Consultant COBALT SPARK / ekspert Polskiej Izby Handlu

Obecna sytuacja na rynku private labels w Polsce – strategie realizowane przez poszczególnych graczy ● Marka własna jako element budowania lojalności konsumentów wobec sieci – nowe strategie, nowe wyzwania w dobie świadomego i wymagającego konsumenta ● Innowacje i segmenty niszowe – moda czy strategiczne działania sieci? ● Od quasi marek do cross-category brands – marka sieci gwarantem jakości. Czy jesteśmy już na to gotowi?

11:30- 12:15 Jesteś tym co jesz! Czyli rzecz o trendzie wege, wegan i bio na rynku FMCG i private labels.  Karolina Liberka (Business Development Deputy Director / Feno)

Wystąpienie przybliży słuchaczom charakterystykę osób zainteresowanych zdrową żywnością: ● zaprezentuje gdzie Polacy dzielą się newsami produktowymi, promocjami, opiniami i żalami dotyczącymi zdrowej żywności ● pokaże skąd czerpać informacje o swoich produktach m.in. w przestrzeni social mediowej  ● przedstawi insighty konsumenckie dotyczące kategorii zdrowej żywności private labels.

12:15 – 12:45 PANEL DYSKUSYJNY „Marki własne a brandy – dokąd zmierza polski rynek?” 

PANELIŚCI:  Andrzej Wojciechowicz (FMCG Consulting), Magdalena Szot  (PMR), Dorota Kałowska (COBALT SPARK/Polska Izba Handlu),  Czesław Meus (Stowarzyszenie Polska Ekologia), Karolina Liberka (Feno). 

12:45 – 14:00  przerwa na LUNCH i zwiedzanie wystawy

14:00 – 14:45 Marka własna w kategoriach niszowych – moda czy odpowiedź na oczekiwania konsumentów? Edyta Dembińska  (Kierownik Marki Własnej / PIOTR I PAWEŁ)

14:45 – 15:15 Makra własna i jej opakowania – znaczenie w budowaniu przewagi konkurencyjnej sieci handlowej (na poziomach oferty dla klientów i operacyjnym).  Robert Lis (Marketing Manager / DS Smith Packaging)

W związku z ewolucją marek własnych i zmian na rynku sprzedaży detalicznej zmieniają się opakowania i rola, którą mogą pełnić. Wystąpienie przytoczy: ● pomysły i teoretyczne scenariusze jak marka własna z jej opakowaniem mogą być częścią przewagi konkurencyjnej sieci handlowej, ● jak uporządkować półkę – kwestie dotyczące opakowań, które mają wpływ na efektywność całego łańcucha dostaw, co jest istotne dla sieci handlowej jak i jej dostawców.

15:15 – 16:00 „Private Labels czy Private Brands?”.   Wojciech Mierowski (Brand New Attitude) 

Branding, ale o co chodzi w ogóle? Żywiec wiecznie Ż, Tyskie. Z Polski, Tymczasem EB, Żabka ciągle skacze (i mała i wielka:), Volt, piwo pod prąd, czyli jak to się robi w Szczecinie (zapomniana marka kultowa, 4,5% rynku piwnego bez złotówki na reklamę).
Czy marki własne są „skazane na cenę”? Czy muszą „kopiować” Wielkie Marki? Czym się właściwie różnią Private Labels od Prawdziwych Marek? Jutro to dziś, tyle że jutro, strategie marek własnych w przyszłości, czyli zacznij teraz.

 

Prelegenci 2017:

Magdalena Szotpmr – Analityk rynku handlu detalicznego. Specjalizuje się w tworzeniu publikacji na temat z tego sektora w Polsce oraz w krajach Europy Środkowo-Wschodniej (m.in. Handel detaliczny artykułami kosmetycznymi w Polsce 2016). Redaktor newsletterów o handlu detalicznym w Polsce (PMR Retail Insight Poland, wcześniej pod nazwą Retail Update Poland) oraz w regionie Europy Środkowo Wschodniej (PMR Retail Insight Central Europe, uprzednio Central Europe Retail Update). Z wykształcenia socjolog.

FENOMENKarolina Liberka  – Business Development Deputy Director w agencji digitalowej Feno – odpowiada za procesy strategiczne agencji. 8 lat pełniła funkcje zastępcy redaktora naczelnego pisma Marketing w Praktyce. Od pięciu lat zajmuje się strategią komunikacji. Ukończyła The Chartered Institute of Marketing. Regularna mentorka na warsztatach startupowych, wykładowczyni strategii na studiach MBA, nauczycielka w technikum reklamowym, oraz na Uniwersytecie Trzeciego Wieku. Zafascynowana tym jak dziwne i niejednoznaczne są przedmioty i zjawiska w zależności od pokolenia. Pasjonatka głębokich insightów i podejścia „patrz szerzej”. Występowałam m.in. na TEDx, licznych konferencjach w szczególności w obszarze: Social Media, trendów konsumenckich, grup docelowych z tematami tj. Silver Tsunami czyli Senior w digitalu, Millenialsi – jak zmieniają procesy zakupowe, Pokolenie Zet, kto tworzy trendy jedzeniowe?

Edyta Dembińska  – Kierownik Marki Własnej Piotr i Paweł. Posiada blisko 20 letnie doświadczenie w handlu detalicznym. Pracowała w sieciach Selgros i Intermarche, gdzie przez kilka lat zarządzała kategoriami świeżymi, w tym również markami własnymi. Od ponad 2 lat odpowiada za markę własną w sieci Piotr i Paweł. Współpracuje również z GHPL Plus przy wdrażaniu na rynek produktów marki „Lubię”, dostępnych w takich sieciach jak: Piotr i Paweł, Topaz, Spar i Bać-Pol.

Robert Lis – Kierownik ds. Marketingu DS Smith strategii marketingowych kluczowych produktów i usług, odpowiada za rozwój rynków dla nowych produktów, współpracę z sieciami handlowymi oraz całokształt działań marketingowych i wizerunkowych firmy. Posiada kilkuletnie doświadczenie w marketingu B2C zdobyte na stanowisku brand manager’a w międzynarodowych firmach z sektora FMCG w zakresie tworzenia strategii i komunikacji marek oraz zarządzania produktem. Zwolennik prezentacji w duchu presentation zen Garr’a Reynolds’a.   pl.linkedin.com/in/robertlis/

 

Wojciech Mierowski

Wojciech Mierowski  CREATIVE DIRECTOR, PARTNER BNA/Brand New Attitude-25 lat w biznesie. Współtwórca i dyrektor kreatywny bna/ (brand new attitude). Zajmuje się Brandingiem, Brand Consultingiem, Brand Designem, Designem, projektowaniem i tworzeniem Brand Experience, Corporate Identity i Brand Identity. Prowadzi prezentacje, debaty, wykłady, warsztaty i szkolenia z zakresu brandingu, współczesnych zjawisk kulturowych w kontekście brandingu, strategii marki, brand designu, identyfikacji wizualnej, wizerunku i tożsamości firm (m.in. ASP Kraków, Davos World Communication Forum) Autor publikacji w mediach branżowych (Media i Marketing, Nowy Marketing, Marketer+, Harvard Business Review).

Nominowany do nagrody Człowieka Roku 2002 przez redakcję miesięcznika „Impact” za stworzenie logo Polski (latawiec). Współtwórca wielu projektów nagradzanych w Europie (Epica, EDA), na świecie (USA: Creativity, Rebrand100, UK: Transform Awards) oraz w Polsce (Złote Orły, KTR, Effie).

Autor brandingu największych polskich i kilku zagranicznych marek, takich jak: mBank, Empik, Tyskie, Lech, Żywiec, Warka, Totalizator Sportowy, WP – Wirtualna Polska.

 

 

Konkurs „BEST PRIVATE LABEL PACKAGING”


Pod patronatem Packaging Polska

 

Już po raz drugi przyznane zostały nagrody oraz wyróżnienia w konkursie na najlepsze opakowania marek własnych organizowanym pod patronatem Packaging Polska. Nie od dziś wiadomo, że kupujemy oczami, dlatego pierwsze wrażenie, jakie wywiera na nas opakowanie produktu jest kluczowe. Właśnie dlatego opakowania są ważną częścią Future Private Labels, którym towarzyszył konkurs Best Private Label Packaging.

 

Laureaci edycji 2017:

 

Personal Care Products
MEDAL – Papiery toaletowe, ręczniki kuchenne i papierowe  „QUEEN” / Jeronimo Martins Polska
WYRÓŻNIENIE –
Patyczki i Płatki Kosmetyczne / Piotr i Paweł S.A.
Food / Fresh to go
MEDAL – Donatello – Pizzabox / Jeronimo Martins Polska
WYRÓŻNIENIE –
Miody Polskie  / Piotr i Paweł S.A.
Household Products
MEDAL – Linia do zmywarek Piotr i Paweł / Piotr i Paweł S.A.
Unusual Packaging
MEDAL – Gang Świeżaków 2  / Jeronimo Martins Polska
WYRÓŻNIENIE – System SOFruBox / Firma Sofrupack
Opakowania Systemowe
MEDAL – Twoja Delicja / Eurocash S.A
Wybór publiczności
MEDAL – Piotr i Paweł S.A.za Linię PLUS
Wyróżnienie- Firma SoFruPack za System SoFruBox

 

Do pobrania:

Kontakt

Menedżer projektu
Robert Frąk
+48 41 365 12 12
+48 606 447 618
+48 41 345 62 61
frak.robert@targikielce.pl

Koordynator Programu FUTURE PRIVATE
Dorota Kałowska
+48 501 412 709
dorota.kalowska@markiwlasne.pl

 

Zastępca menedżera projektu
Katarzyna Magdziarz
+48 41 365 12 07
+48 608 023 026
+48 41 365 13 13
magdziarz.katarzyna@targikielce.pl

Konferencja Future Private Labels
August Misztal
41 365 14 15
797 339 396
misztal.august@targikielce.pl

 

Zespół Projektowania Stoisk
Izabela Bujnowska
41 365 14 10
bujnowska.izabela@targikielce.pl

 

Marketing
Kierownik Zespołu Projektów Marketingowych i Analiz
Małgorzata Róg-Giacosa
41 365 14 56
rog.malgorzata@targikielce.pl

 

Public Relations
Katarzyna Kulińska
41 365 13 29
kulinska.katarzyna@targikielce.pl