FUTURE PRIVATE LABELS EXPO (6-7.11.2024)
VI Targi Marek Własnych
O wydarzeniu
Targi Marek Własnych - centrum przełomowych rozmów, kluczowych porozumień i inspirujących wydarzeń
Targi Marek Własnych 2023 przyniosły wystawcom i kupcom znaczące relacje biznesowe i okazały się ważnym elementem rozwoju krajowej i międzynarodowej współpracy. Kolejna odsłona wydarzenia zapowiada się równie efektywnie. Odbędzie się w dniach 6-7 listopada 2024 w Targach Kielce.
Targi Marek Własnych w listopadzie stworzyły nie tylko przestrzeń prezentacji produktów, ale przede wszystkim miejsce, gdzie producenci i dystrybutorzy marek własnych z Polski, Słowacji, Niemiec, Albanii, Estonii i Stanów Zjednoczonych spotkali się z przedstawicielami sieci handlowych – zarówno polskich, europejskich, jak i bliskowschodnich.
Wiele rozmów okazało się owocnych. - Każda z firm obecna na stoisku Krajowej Grupy Spożywczej znalazła partnerów do rozmowy, co jest rozwojowe dla tych podmiotów – zaznacza Artur Krzeszowiak, specjalista ds. współpracy B2B w KGS. - Przedstawiciele zakładów PPZ Trzemeszno, Młynów Stoisław, Polskich Przetworów Włocławek, Zamojskich Zakładów Zbożowych i Fabryki Cukierków „Pszczółka” nawiązały dobre relacje biznesowe. Nasze firmy już działają w branży marek własnych, więc wydarzenie w Kielcach jest dla nas bardzo wartościowe i trafione. Liczymy na współpracę w kolejnych latach – podkreśla Artur Krzeszowiak.
Co więcej, Fabryka Cukierków "Pszczółka" już w trakcie targów ustaliła konkrety współpracy z menedżerami zajmującymi się marką własną w Grupie Lulu International ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
Dyrektor działu Private Labels w tym przedsiębiorstwie, Shamim Sainulabdeen podkreślał zainteresowanie także wieloma innymi produktami. - Ciastka, soki, przetwory z warzyw i owoców, produkty higieniczne, jak papier toaletowy… O wprowadzeniu tych produktów pod marką własną do naszej sieci rozmawialiśmy – relacjonuje.
Wystawcy deklarują udział w Targach Marek Własnych 2024
Kolejni producenci i dystrybutorzy produktów pod marki własne także podkreślali satysfakcję z konkretnych rozmów z przedstawicielami znanych sieci handlowych, takich jak Intermarché, Bricomarché, Auchan, Stokrotka, Polska Grupa Zakupowa Kupiec, Chorten, Gram Market i Spiżarnia Wholesaler. Dynamika i intensywność biznesowa tego wydarzenia usatysfakcjonowała na tyle, że większość wystawców już drugiego dnia deklarowała udział w edycji 2024, zaplanowanej na listopad. Z kolei dla kupców już została uruchomiona rejestracja do Strefy Kupieckiej.
Moc kontraktacji z terminarzem spotkań w Targach Kielce
Wzorem ostatniej odsłony Targów Marek Własnych, wydarzenie w 2024 roku również przybierze formę kontraktacyjną. Spotkania ułożone w terminarz umożliwiają efektywne korzystanie z potencjału targów. - Formuła porządkuje pobyt. Nawiązaliśmy kontakty, które, mamy nadzieję, przekujemy w biznes – mówił dyrektor ds. marki własnej w Grupie Chorten Cezary Szyłak.
Handel, eksport i jakość na Targach Marek Własnych
Cenionym atutem targów są wydarzenia towarzyszące - eksperckie kongresy, konferencje oraz konkurs Smak Jakości®, który przyciągnął przedsiębiorców z branży mięsnej. Wybór zwycięzców to prestiż uwydatniający znaczenie innowacyjności i wysokiej jakości. – Do udziału w premierowej edycji zgłosiło się ponad 20 firm z różnych stron Polski. Zaprezentowali ponad 80 produktów, które oceniali przedstawiciele topowych sieci handlowych. Efekt jest bardzo dobrą prognozą na przyszłość – mówi Marek Bielski, wydawca miesięcznika "Rzeźnik polski" należącego do Gemini Group, partnera wydarzenia w kieleckim ośrodku wystawienniczym. – Pozytywny odbiór ma także zorganizowany przez miesięcznik „Rzeźnik polski” Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego. Uczestnicy podkreślali cenną wartość merytoryczną dyskusji i prelekcji.
Ważnym wydarzeniem w czasie ostatniej edycji Targów Marek Własnych był także dwudniowy Kongres Ekspansywnych Eksporterów. Specjaliści omawiali konkretne wskazówki dotyczące wchodzenia na nowe rynki, strategii rozwoju eksportu i ekspansji polskich firm na dalekich rynkach.
Z kolei podczas Forum Marek Własnych eksperci branżowi rozważali kluczowe kwestie związane z wprowadzaniem marek własnych do sprzedaży, negocjacjami umów produktów marki własnej oraz rolą etykiet w kreowaniu brandu w oczach konsumentów.
Wydarzenie targowo – konferencyjne staje się więc platformą owocnych negocjacji, ale także inspirującego rozwoju biznesowego i nawiązywania trwałych relacji handlowych.
Szósta edycja Targów Marek Własnych odbędzie się 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce.